MIRKA – BREATHE. IT’S DUST-FREE.

Hiomatuotteistaan tunnettu Mirka lanseerasi ja patentoi ensimmäisenä maailmassa innovatiiviset verkkohiontatuotteet. Patentin voima kantoi Dustfree-tuoteperhettä vuosia, mutta suojauksen avauduttua Mirka oli tuotteinensa uudessa tilanteessa. Kuinka erottautua nyt kasvaneella kilpakentällä ja viestiä, että Mirka on edelleen pölyttömyyden asiantuntija numero yksi? 

Pölläytimme ideamme ilmoille, jonka tuloksena Mirkalle rakentui uusi, kansainvälisillä markkinoilla toimiva Dustfree-tuotteiden markkinointikonsepti. Toteutuksissa fokuksessa ovat kohderyhmää mukailevat käyttäjät, jotka voivat ottaa ihan rennosti ilman pelkoa hengityksen täyttämästä pölystä. 

“Kindin monipuolisista ja inspiroivista osaajista koostuvan tiimin kanssa on aina ollut vaivatonta ja mukavaa työskennellä. Projektit viedään intohimolla ja ammattitaidolla ideasta valmiiksi tuotteiksi asti. Saimme Kindin kanssa toteutetulla Dust-free-konseptilla tuoretta ja raikasta materiaalia, jota voidaan käyttää monipuolisesti osana kansainvälistä viestintäämme. Materiaali tulee kestämään hyvin aikaa, joten sitä pystytään hyödyntämään vuosien ajan.”

 – Hanna Malkamäki, Marketing Communications Manager, Mirka 

Konseptilla luomme jatkumon Mirkan pölyttömyysviestille sekä samalla rakennamme lisäkerroksia pitkäaikaiselle ja johdonmukaiselle brändimarkkinoinnille – kun et halua hengittää pölyä, valitse Mirka Dust-free. 

 

    Jätä viesti niin otamme yhteyttä