Närpes Grönsaker:
Markkinointiyhteistyö

Närpes Grönsaker on suvereenisti suomalaisten merkkivihannesten koti. Vuosia kestäneen yhteistyön aikana olemme suunnitelleet ja toteuttaneet Närpeksen vihanneksille kampanjoita moneen lähtöön. Kurkku-tomaattipaidat ovat olleet kuumaa valuuttaa niin Flow-festareilla kuin palkintogaalojen punaisilla matoilla, ja siksi suunnittelemamme paitakampanja onkin toistettu jo useamman kerran. Nuorisolle suunnattua digikampanjaa tähditti Tuure Boelius, kun taas Snäxi-kisastudioanimaatioissa pääroolia näyttelivät erehdyttävästi tunnettuja urheilulegendoja muistuttavat vihannekset. Kotimaassa lähituotantona kasvatettujen vihannesten alkuperää avasi osuuskunnan viljelijöitä esittelevä videosarja, joka toteutettiin täysin C2:n omana tuotantona.

    Jätä viesti niin otamme yhteyttä