Ankaraa talvea seurasi kaikkien aikojen vihanneskesä
Kun poikkeuksellisen korkeat sähkönhinnat laittoivat vihannesten talvituotannon katkolle, oli Närpiön Vihannes uuden tilanteen edessä: maukkaita vihanneksia kypsyisi seuraavana kesäsesonkina ennennäkemätön määrä. Oli siis aika kutsua kuluttajat ostotalkoisiin digipanotteisen kampanjan avulla.
Nämä teimme:
- Kampanjasuunnittelu
- Video- ja kuvatuotannot
- Digikampanjan rakennus, optimointi ja raportointi
Mainosvideotuotanto käsikirjoituksesta valmiiksi mainoksiksi
Kun kampanjan viesti oli yksinkertaisesti kotimaisten vihannesten suuri määrä, haluttiin se myös näyttää visuaalisesti. Liikkuvan kuvan toteutuksissa suuret määrät vihanneksia nostettiin parrasvaloihin paikoissa, joissa niitä ei ehkä ihan heti olettaisi olevan. “Nyt on paljon tomaattia” -hokema kiteyttää mieleenpainuvalla tavalla sen olennaisen.
Kampanjan sisällöt koostuivat tarinallisemmista videosta sekä näistä versioiduista short-videoista. Mainoksista ohjattiin kampanjaa varten luodulle laskeutumissivustolle.