Tunnistettavaa ja kohderyhmäänsä puhuttelevaa markkinointia
Hyvä markkinointi ja mainonta on aina tunnistettavaa ja juuri kohderyhmäänsä puhuttelevaa. Siksi sekä markkinoinnin strategia että konsepti on suunniteltava huolellisesti.
Kun kokonaisuus säilyttää tunnistettavan punaisen langan, on lopputulos helposti lähestyttävä ja vastaanottajalleen selkeä asiakaspolun kaikissa vaiheissa.
Mitattava markkinointi kunniaan
Konseptoinnin ja strategisen suunnittelun ohella on tärkeää huolehtia, että markkinointi on mitattavaa. Kindillä haluamme pitää kaiken tekemisemme selkeästi mitattavana.
Kun asetetaan oikeat mittarit, on tulosten seuraaminen helppoa ja voimme kehittää tekemistämme jatkuvasti.
Brändi-identiteetti huippuunsa
Hyvän brändistrategian avulla voidaan pitää huolta siitä, että yrityksenne tekeminen on johdonmukaista ja selkeää niin sisäisesti kuin ulkoisesti.
Brändi kun ei ole vain ulkoinen kuori, vaan liittyy kaikkeen tekemiseen mistä muodostuu kokonaiskokemus asiakkaalle. Autamme tämän strategian työstämisessä: löydetään teidän oma brändilupauksenne.
Yhteistyö Kindin kanssa on ollut sujuvaa, helppoa ja hauskaakin.
Työpajat ja keskustelut Kindilaisten kanssa saivat meidät tarkastelemaan
itseämme monista eri näkökulmista. Toiveemme ja ajatuksemme otettiin
hyvin huomioon, ja yhteistyön lopputuloksena saimme raikkaan ja freesin ilmeen,
joka kuvastaa osuvalla tavalla toimintaamme.