Tavoitteena täysi sali
Digikampanjan tavoitteena oli tukea ProComin tekemää pitkäjänteistä tapahtumamarkkinointia sekä tavoittaa potentiaalista osallistujakuntaa – yritysjohtoa, viestinnän ja markkinoinnin aloilla työskenteleviä sekä muita yhteiskunnalliseen keskusteluun osallistuvia henkilöitä – entistä laajemmin. Konkreettisena tavoitteena oli täyttää sali osallistujista.
Kohderyhmän perusteella kanaviksi valikoituivat Meta, Google sekä LinkedIn. Kampanja oli kaksivaiheinen:
- Varhaisen ilmoittautumisen Early Bird -vaiheessa keskityimme kampanjoinnissa tuntuvan alennuksen painottamiseen.
- Hintavetoisen kampanjan päätyttyä pääpaino oli tapahtuman ohjelmassa.
Mainonta osui ja upposi saman tien: tapahtumasalin paikat myytiin loppuun jo Early Bird -vaiheessa. ProCom päätti sen vuoksi laajentaa tapahtumaa toiseen saliin, joten loppuajan kampanjoimme täyttääksemme lisäsalia ja myydäksemme online-osallistumisia.