REPOLAR: ABICARE ACNE

Akne on ikävä iho-ongelma, jonka hoitoon on tarjolla jos jonkinmoista kotikonstia. Kotikonstit kannattaa kuitenkin jättää omaan arvoonsa ja hoitaa akne AbiCare Acne -voiteella. Repolarille suunnittelemamme ja toteuttamamme konsepti viestii tätä selkeästi, tiiviisti ja hauskasti. Kohderyhmiä oli kaksi, 16-25 vuotiaat ja 16-40 vuotiaat.

 

Kampanjan kuva- ja videomateriaali on kokonaisuudessaan in-house-tuotantoamme. Mainoskampanja pyöri niin televisiossa kuin digimainonnassakin koko Suomen alueella tavoittaen yhteensä yli 850 000 ihmistä. Mainoksesta klikattiin kampanjasivulle lähes 7 800 kertaa. Saimmepa kuulla asiakkaalta, että mainostusalueen apteekit joutuivat myymään AbiCare Acnen osalta eioota.

 

”Toteutimme Kind Companyn kanssa TV-mainoksen nuorille suunnatusta aknetuotteesta. Projekti sujui joustavasti, aikataulussa ja mikä tärkeintä, myynti lähti kampanjan jälkeen nopeaan kasvuun.” Paavo Heikkinen, toimitusjohtaja

    Jätä viesti niin otamme yhteyttä