HALPAHALLI: BILLIGT, MEN INTE TILL VILKET PRIS SOM HELST

Hållbarhet har varit en central del av HalpaHallis verksamhet i årtionden. Det implementeras i butikskedjan på många olika sätt, bland annat i energianvändning och upphandling. Nu syns och hörs butikskedjans hållbarhet även utåt på det sätt som det förtjänar.

 

Vi planerade och utförde ett landsomfattande koncept för HallpaHallis hållbarhetskommunikation. Konceptets fanbärare är hållbarhetsvideorna där en HalpaHalli-programledare i gul overall berättar om ett hållbarhetstema åt gången. I paketet ingår också en hållbarhetswebbsida signerad Kind Company.

 

En viktig fråga förtjänar en rikstäckande lansering: vi planerade och utförde lanseringsinnehållet för hållbarhetstemat med texter och videor.

 

Även om billiga priser som namnet säger är HalpaHallis kärna, betyder det inte att billighet kommer till vilket pris som helst.

    Lämna ett meddelande så tar vi kontakt