Kaikki sai alkunsa kohtaanto-ongelmasta, ja vieläpä hyvin selkeästä sellaisesta. Suomalaisella maaseudulla sijaitsee arviolta 200 000 kiinteistöä ilman vakituista asukasta, ja samanaikaisesti noin miljoona kaupunkilaista unelmoi maallemuutosta. Mutta kuka nämä ryhmät toisi yhteen? Sillanrakentajaksi ryhtyi MTK, joka starttasi Autiotalot ja hiljaiset kiinteistöt hyötykäyttöön –hankkeen tavoitteenaan yhdistää asumattomien kiinteistöjen omistajat ja maaseudulle muutosta haaveilevat.
Hankkeen myötä luotiin voittoa tavoittelematon Talo maalta -verkkopalvelu, ja pääsimme hankkeen markkinointikumppanina mukaan levittämään ilosanomaa asutun ja elävän maaseudun puolesta. Muodostui palvelu ja konsepti, joka tuo yhteen haaveet ja todellisuuden.
Nämä teimme: Konseptisuunnittelu, Viestintäsuunnitelma, Palvelun logo ja visuaalinen ilme, Sisältösuunnittelu ja sisällöntuotanto, Kampanjasuunnittelu ja kampanjan toteutus