HUNTON: TULEVAISUUDEN RAKENNUSMATERIAALIT PUUKUIDUSTA

Hunton Fiber AS on puukuitupohjaisten rakennusmateriaalien norjalainen edelläkävijä. Kun yritys lanseerattiin Suomen markkinoilla, asiakkaamme sai huomata, ettei markkinajohtajuus Norjassa takaa automaattisesti menestystä Suomessa.

 

Kind on toiminut Huntonin markkinointikumppanina Suomessa jo useamman vuoden ajan, ja auttanut yritystä kasvattamaan näkyvyyttä ja uskottavuutta Suomen markkinoilla esimerkiksi onnistuneilla digimarkkinoinnin toimenpiteillä: konversiot yrityksen nettisivuilla kasvoivat vuoden aikana 59 %. Suunnittelemme ja toteutamme Huntonille B2B ja B2C sisältöjä tekstien, kuvien ja videoiden muodossa yrityksen suomenkielisille verkkosivuille ja sosiaaliseen mediaan, sekä painotuotteita esitteiden ja myymälämateriaalien muodossa.

 

Onnistunut yhteistyö Norjasta käsin toimivan asiakkaan, norjalaisen mediatoimiston ja Huntonin Suomen myyntitiimin kanssa on edellyttänyt selkeää viestintää useammalla kielellä ja tehokasta projektijohtamista.

”Markkinointiviestintämme on selvästi parantunut Suomessa sen jälkeen, kun aloitimme yhteistyön Kindin kanssa. Sisällöt ovat nyt paremmin Suomen markkinoille sopeutettuja ja olemme saaneet lisää näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa.”

Anette Strømberg
Markkinointijohtaja, Hunton Fiber AS

“Kindin tiimi ymmärtää tarpeitamme ja esittävää proaktiivisesti uusia ratkaisuja, jotka sopivat Suomen markkinoille. Samalla voimme turvallisin mielin luottaa siihen, että heidän tuottamansa sisällöt noudattavat Huntonin ydinajattelua.”

Stine Meidell
Digimarkkinoinnin koordinaattori, Hunton Fiber AS

    Jätä viesti niin otamme yhteyttä