HALPAHALLI -
HALVALLA HYVÄ TULEE
Yhteistyömme kotimaisen HalpaHallin kanssa jatkui sympaattisella ja helposti tunnistettavalla Halvalla hyvä tulee -brändimainoskonseptilla.
Tavoitteenamme oli rakentaa ketterä, helposti ja monikanavaisesti jalkautettava konsepti, joka jättää vastustamattoman muistijäljen vastaanottajansa mielen sopukoihin. Lisäksi konseptista haluttiin monikäyttöinen pidemmän aikavälin kokonaisuus, joka rakentaa brändiä, mutta toimii erityisesti jatkuvan taktisen mainonnan tarpeisiin.
Kehittämämme Halvalla hyvä tulee -konsepti onnistuikin tavoitteissaan mainiosti. Kampanjaan on voinut törmätä niin televisiossa, sanomalehdissä kuin sosiaalisessa mediassakin. Onpa se lisäksi kuulunut laajalti radiossakin. Olemme toteuttaneet saumattomassa yhteistyössä asiakkaamme kanssa kampanjan materiaalit alusta loppuun: ideoinnista käsikirjoittamiseen, castingiin, video- ja valokuvauksiin, somemainoksiin ja printtimainosmateriaaleihin.