Mistä nyt puhutaan

Asiaa markkinoinnista, kirjoittajana Kindin asiantuntijat.

  • Milla Monola

    Hyvän kasvun kierre – näin se tehostaa markkinointiasi

    Jotta markkinointi todella vaikuttaa, sen on oltava jatkuvaa, johdonmukaista ja yhtenäiseen tavoitteeseen tähtäävää. 
    Lue lisää
  • Markkinointitoimisto oman tiimin jatkeena

    Markkinointikumppani voi tuoda yrityksen käyttöön kokonaisen tiimin erikoistuneita osaajia ja rakentaa kanssasi hyvän kasvun kierteen: mallin, jossa tekeminen kehittyy jatkuvasti, oppii edellisestä ja tähtää aina parempaan.
    Lue lisää
  • Tekoälyllä toteutettu kuva, jossa lihaksikas mies kävelee kadu

    Tekoäly – asiantuntijan uusi työkaveri

    Tekoäly on tullut työelämään jäädäkseen, ja sen käyttö lisääntyy vauhdilla. Mikä on asiantuntijuuden rooli?
    Lue lisää
  • Jokaisen päässä asuu pieni kultakala – lyhytvideolla viesti perille

    Mitä helpommin kulutettavassa muodossa asiansa pystyy kertomaan, sitä todennäköisemmin viesti menee perille.
    Lue lisää
  • Vastuullisen digimarkkinoinnin checklist

    Jotta digimarkkinointi kestäisi lähempää tarkastelua, sen tavoitteena tulisi olla vastuullisempien valintojen edistäminen ja kestävän yhteiskunnan tukeminen.
    Lue lisää
  • Arvostettu työpaikka logo ja työntekijät kuvissa

    Kind on yksi Suomen arvostetuimmista työpaikoista

    Vuoden 2024 Arvostettu työpaikka -tutkimuksessa ylsimme upeasti toiselle sijalle!
    Lue lisää
  • Onnistunut tuotanto, hyvä video

    Hyvin toteutettu video ei ole vain näyttävä, vaan se tuo tuloksia.
    Lue lisää
  • Kind artikkelikuvitus miten kasvattaa myyntiä videolla

    Miten kasvattaa myyntiä videoilla?

    Jos videota pitää pelkkänä viihteenä tai vaihtoehtona teksti+kuva-parille, unohtaa aika monta liikkuvan kuvan myyntivalttia.
    Lue lisää
  • Punainen graafinen pallo sinisellä taustalla.

    Sarvikuono heittää voltin helpommin tietokoneella kuin kameran edessä

    Viesti tuntuu sanallistettuna hengettömältä ja vaatii aivan liikaa predikaatteja, eikä kuvakaan tunnu kuin raapivan epätoivoisesti pintaa.
    Lue lisää
  • Kindin visuaalinen suunnittelija TOm Båssar puhelin kädessä ulkona

    7 syytä, miksi digimarkkinointi tekee yrityksestänne voittajan

    Kokonaisvaltaisella digimarkkinoinnilla brändi pystyy tarjoamaan asiakkailleen saumattoman kokemuksen kaikissa digitaalisissa kanavissaan.
    Lue lisää
  • Kindilaiset pitämässä yhdessä hauskaa

    Tiimityöstä ja flow-tilasta

    A team is not a group of people that work together. A team is a group of people that trust each other.
    Lue lisää
  • Graafinen kuva

    Projektinhallinta: muuttuva labyrintti

    Aikataulut, tehtävät, työnjako, deadlinet ja muuttuvat tarpeet. Myös markkinointialalla projektit sisältävät paljon liikkuvia osia.
    Lue lisää
  • Kind artikkelikuva, jossa kirja on pöydällä, ja kaneessa lukee "Viilaa teksti kuntoon"

    Viilaa teksti kuntoon – viisi vinkkiä

    Tekstin viimeistelyyn kannattaa panostaa, jotta hyvä visio ei huku pienten kirjoitusvirheiden ja epäselvyyksien joukkoon.
    Lue lisää
  • Saavutettavuus visuaalisessa suunnittelussa – värien kontrastit ja värisokeus

    Osa hyvää suunnittelua on ottaa kaikki huomioon ja varmistaa, ettei mitään mene keneltäkään ohi.
    Lue lisää
  • Kaksi graafista hahmoa lähekkäin

    Pieni puheenvuoro ystävyydestä

    Asiakassuhteen rakentuminen on kuin ystävystymistä. Se vaatii kiinnostusta, läsnäoloa ja muutaman lippulappusen.
    Lue lisää