Hyvän kasvun kierre

Tulos vaatii toistoa – siksi teemme markkinointia pitkäjänteisesti ja jatkuvasti saatuihin tuloksiin peilaten.

01

Suunnitellaan. Perustana tavoitteesi.

Sinulla on jokin tavoite. Me muotoilemme siitä markkinointistrategian ja luomme askelmerkit sen saavuttamiseksi brändäyksen, markkinoinnin ja viestinnän keinoin.

02

Toteutetaan.  Tekstit, visut ja konsepti.

Herätämme suunnitelmat eloon digimainoksina, nettisivuilla, kadunvarsilla – siellä, missä halutut ihmiset ne parhaiten huomaavat. 

03

Opitaan tuloksista ja parannetaan.

Analysoimme miten tekemämme sisällöt ja viestit toimivat. Kehitämme ja optimoimme tekemistä seuraaville kierroksille palautteen ja tulosten mukaan. 

04

Kasvetaan. Samaa uudestaan ja uudestaan toistaen.

Koska vain pitkäjänteisen tekemisen kautta voidaan saavuttaa kestävää kasvua ja oikeasti merkittäviä onnistumisia. 

Milla Monola

Kiinnostuitko? 

Haluatko vaihtaa ajatuksia tai sparrata siitä miten hyvän kasvun kierre voisi auttaa sinua saavuttamaan tavoitteesi? 


Ota rohkeasti yhteyttä Millaan, niin laitetaan yhdessä hyvä kiertämään.
milla@kindcompany.fi


tulokset puhuvat puolestaan

  • Vantaan kaupungin oppettajarekrykampanjan 2025 somemainoksia

    Vantaan kaupunki

    Vuodessa yli 30 % enemmän työnhakijoita

    Miten houkutella varhaiskasvatuksen ja opetuksen ammattilaisia Vantaalle, kun naapurikaupungit kahmivat kelpoiset hakijat ylivertaisella maineellaan?

  • Kind FitPit lapset sukeltaa altaassa

    FitPit

    Uimakoulut täyteen jatkuvalla markkinoinnilla 

    Miten uintipalveluita tarjoava yritys voi kilpailla pääkaupunkiseudun suurten uimaseurojen kanssa harrastajista?


Asiakaspalaute

  • Saavutettiin kasvua sekä kivijalkamyymälöissä että verkossa.

    Juha Hakala, HalpaHalli