Miksi kokonaisvaltainen digimarkkinointi kannattaa?

Saat tuloksia kustannustehokkaasti
Televisiossa, lehdissä ja radiossa mainostaminen ovat toki niitä perinteisimpiä markkinointikanavia, mutta ne käyvät usein kalliiksi eikä niistä pystytä mittaamaan tuloksia kovinkaan tarkasti. Digimarkkinoinnin mittaamiseen ja optimoimiseen puolestaan löytyy tehokkaita työkaluja, joiden avulla voidaan varmistaa, että markkinointiin tehdyille investoinneille saadaan maksimaalinen tuotto. Digimarkkinoinnin kautta voidaan asettaa tarkat budjetit eri kampanjoille, mitata niiden tehokkuutta reaaliajassa ja tehdä muokkauksia tarpeiden mukaan.
Laaja tavoitettavuus ja tarkka kohdennus
Digimarkkinoinnin avulla tavoitat maailmanlaajuisen yleisön tarkoilla kohdennuksilla. Some-mainonnan, hakukoneoptimoinnin (SEO), sähköpostimarkkinoinnin, Google Ads-hakusanamainonnan (SEM) ja muiden digimarkkinoinnin keinojen avulla pystyt kohdentamaan mainokset ihmisille, jotka ovat sijaintinsa, demografisten tekijöittensä ja mielenkiinnon kohteittensa vuoksi juuri sinun liiketoimintasi kannalta olennaisia. Tämä mahdollistaa sen, että oikeat ihmiset näkevät viestisi juuri otolliseen aikaan.
Maksimaalinen ROI analytiikan avulla
Digimarkkinointi tarjoaa erinomaiset mahdollisuudet kehittää markkinointiasi mututuntuman sijaan datavetoisesti. Sen tarjoaman analytiikan avulla opit myös jatkuvasti tuntemaan potentiaaliset asiakkaat ja tulevaisuuden työnhakijasi paremmin. Voit seurata tarkasti esimerkiksi verkkosivujesi liikennettä, konversioastetta, mainosten klikkausprosentteja ja hienosäätää strategioitasi jatkuvasti tehokkaammiksi.Näin luomme markkinointia, joka paitsi toimii, myös mukautuu nopeasti tarpeen vaatiessa.
Interaktiivisuus ja asiakkaiden sitouttaminen
Maailmassa, jossa ihmiset kuluttavat valtavan osan päivästään verkossa, digimarkkinointi tarjoaa erinomaisen mahdollisuuden verkostoitua, vaikuttaa ja kasvattaa brändiäsi tavoittelemasi kohderyhmän parissa. Digimarkkinoinnin avulla pystyt kommunikoimaan ja keräämään välittömästi palatetta yleisöiltäsi. Se puolestaan luo oivan pohjan rakentaa luottamusta ja asiakastyytyväisyyttä.
Personoitu viestintä
Digimarkkinointi mahdollistaa personoitujen kokemusten luomisen yleisöillesi. Dataa analysoimalla pystyt keräämään arvokasta tietoa asiakkaidesi mieltymyksistä ja käyttäytymisestä. Tätä dataa voidaan hyödyntää myös, kun halutaan tarjota räätälöityä sisältöä, tarjouksia ja suosituksia, jotka resonoivat yksittäisten henkilöiden kohdalla. Näin voidaan parantaa asiakkaan kokonaiskokemusta ja lisätä konversioiden todennäköisyyttä.
”Kind erottuu edukseen kuuntelemalla huolellisesti asiakkaan tarpeita ja tavoitteita. Yhteiset kohderyhmäkartoitukset ja suunnitelmallisuus markkinoinnissa näkyivät positiivisesti myös tuloksissa. Yhteistyö Kind Companyn kanssa oli mutkatonta ja voin suositella heitä markkinoinnin kumppanina muillekin toimijoille.”
Elisa Joki-Anttila, markkinoinnin asiantuntija, ProCom



