Lähimatkailu elää uutta tulemista ja yhä useampi on huomannut, ettei ihmisen tarvitse matkustaa kauas pois saadakseen saman tunteen kuin ulkomailla. Kilpailu kotimaan matkailijoista käy kuumana, ja kaupunkien pitää siksi aktiivisesti parantaa näkyvyyttään. Suunnittelimme ja toteutimme pitkäaikaiselle asiakkaallemme Kristiinankaupungille onnistuneen matkailukampanjan, joka kumpusi samoista pääviesteistä, jotka olimme suunnitelleet kaupungin markkinointiin asuinpaikkakuntana.

Digikampanjaa varten valittiin kolme kohderyhmää: rauhallista rentoutumislomaa kaipaavat aikuiset, aktiivilomasta kiinnostuneet aikuiset sekä lapsiperheet. Räätälöimme hyvää elämää Kristiinankaupungissa korostavat viestit kullekin kohderyhmälle sopiviksi ja sisällöt koostuivat kuvankauniissa maisemissa kuvaamistamme videoista ja kuvakaruselleista, joihin liitettiin houkuttelevat tekstit sekä arvonnoista.
Instagramissa ja Facebookissa pyörinyt kampanja kohdennettiin Helsingin, Turun, Tampereen ja Seinäjoen seuduille.

Hyvinkin maltillisella budjetilla toteutettu kampanja onnistui erittäin hyvin. Kampanjaan kuuluvilla mainoksilla tavoitettiin yhteensä 192 822 henkilöä. Kampanjan verkkosivulle johtavaa linkkiä klikattiin yhteensä 9 906 kertaa, ja linkin klikkauksen kustannus oli keskimäärin 0,51 euroa. Kampanjaa tukeva arvonta Facebookissa ja Instagramissa ylitti kaikki odotukset ja keräsi yhteensä yli 5 400 osallistumista.
 


Muita referenssejä

  • Vantaan kaupungin oppettajarekrykampanjan 2025 somemainoksia

    Vantaan kaupunki

    Vuodessa yli 30 % enemmän työnhakijoita

    Miten houkutella varhaiskasvatuksen ja opetuksen ammattilaisia Vantaalle, kun naapurikaupungit kahmivat kelpoiset hakijat ylivertaisella maineellaan?

  • Kind FitPit lapset sukeltaa altaassa

    FitPit

    Uimakoulut täyteen jatkuvalla markkinoinnilla 

    Miten uintipalveluita tarjoava yritys voi kilpailla pääkaupunkiseudun suurten uimaseurojen kanssa harrastajista?


Ollaan yhteydessä

Me rakastamme haasteita ja tahdomme löytää ratkaisun markkinoinnin ongelmiisi, tai kasvattaa sitä hyvää, mitä teillä jo on. Ole rohkeasti yhteydessä.

  • Milla Monola

    Milla Monola

    Toimitusjohtaja 0400 963 547 milla@kindcompany.fi
  • Salla López

    Kaupallinen johtaja 040 758 3988 salla@kindcompany.fi