Nämä teimme: Konsepti / Tuotanto / Video- ja valokuvaus / Leikkaus / Editointi. Still-kuvaaja: Guillaume Roujas

Hiomatuotteistaan tunnettu Mirka lanseerasi ja patentoi ensimmäisenä maailmassa innovatiiviset verkkohiontatuotteet. Patentin voima kantoi Dust–free-tuoteperhettä vuosia, mutta suojauksen avauduttua Mirka oli tuotteinensa uudessa tilanteessa. Kuinka erottautua nyt kasvaneella kilpakentällä ja viestiä, että Mirka on edelleen pölyttömyyden asiantuntija numero yksi? 

Pölläytimme ideamme ilmoille, jonka tuloksena Mirkalle rakentui uusi, kansainvälisillä markkinoilla toimiva Dust–free-tuotteiden markkinointikonsepti. Toteutuksissa fokuksessa ovat kohderyhmää mukailevat käyttäjät, jotka voivat ottaa ihan rennosti ilman pelkoa hengityksen täyttämästä pölystä. 

Konseptilla luomme jatkumon Mirkan pölyttömyysviestille sekä samalla rakennamme lisäkerroksia pitkäaikaiselle ja johdonmukaisellebrändimarkkinoinnille – kun et halua hengittää pölyä, valitse Mirka Dust-free. 

“Kindin monipuolisista ja inspiroivista osaajista koostuvan tiimin kanssa on aina ollut vaivatonta ja mukavaa työskennellä. Projektit viedään intohimolla ja ammattitaidolla ideasta valmiiksi tuotteiksi asti. Saimme Kindin kanssa toteutetulla Dust-free-konseptilla tuoretta ja raikasta materiaalia, jota voidaan käyttää monipuolisesti osana kansainvälistä viestintäämme. Materiaali tulee kestämään hyvin aikaa, joten sitä pystytään hyödyntämään vuosien ajan.”

 Hanna Malkamäki, Marketing Communications Manager, Mirka 


Muita referenssejä

  • Vantaan kaupungin oppettajarekrykampanjan 2025 somemainoksia

    Vantaan kaupunki

    Vuodessa yli 30 % enemmän työnhakijoita

    Miten houkutella varhaiskasvatuksen ja opetuksen ammattilaisia Vantaalle, kun naapurikaupungit kahmivat kelpoiset hakijat ylivertaisella maineellaan?

  • Kind FitPit lapset sukeltaa altaassa

    FitPit

    Uimakoulut täyteen jatkuvalla markkinoinnilla 

    Miten uintipalveluita tarjoava yritys voi kilpailla pääkaupunkiseudun suurten uimaseurojen kanssa harrastajista?


Ollaan yhteydessä

Me rakastamme haasteita ja tahdomme löytää ratkaisun markkinoinnin ongelmiisi, tai kasvattaa sitä hyvää, mitä teillä jo on. Ole rohkeasti yhteydessä.

  • Milla Monola

    Milla Monola

    Toimitusjohtaja 0400 963 547 milla@kindcompany.fi
  • Salla López

    Kaupallinen johtaja 040 758 3988 salla@kindcompany.fi