Akne on ikävä iho-ongelma, jonka hoitoon on tarjolla jos jonkinmoista kotikonstia. Kotikonstit kannattaa kuitenkin jättää omaan arvoonsa ja hoitaa akne AbiCare Acne -voiteella. Repolarille suunnittelemamme ja toteuttamamme konsepti viestii tätä selkeästi, tiiviisti ja hauskasti. Kohderyhmiä oli kaksi, 16–25-vuotiaat ja 16–40-vuotiaat.

Kampanjan kuva- ja videomateriaali on kokonaisuudessaan in-house-tuotantoamme. Mainoskampanja pyöri niin televisiossa kuin digimainonnassakin koko Suomen alueella tavoittaen yhteensä yli 850 000 ihmistä. Mainoksesta klikattiin kampanjasivulle lähes 7 800 kertaa. Saimmepa kuulla asiakkaalta, että mainostusalueen apteekit joutuivat myymään AbiCare Acnen osalta eioota.

”Toteutimme Kind Companyn kanssa TV-mainoksen nuorille suunnatusta aknetuotteesta. Projekti sujui joustavasti, aikataulussa ja mikä tärkeintä, myynti lähti kampanjan jälkeen nopeaan kasvuun.” Paavo Heikkinen, toimitusjohtaja.


Muita referenssejä

  • Vantaan kaupungin oppettajarekrykampanjan 2025 somemainoksia

    Vantaan kaupunki

    Vuodessa yli 30 % enemmän työnhakijoita

    Miten houkutella varhaiskasvatuksen ja opetuksen ammattilaisia Vantaalle, kun naapurikaupungit kahmivat kelpoiset hakijat ylivertaisella maineellaan?

  • Kind FitPit lapset sukeltaa altaassa

    FitPit

    Uimakoulut täyteen jatkuvalla markkinoinnilla 

    Miten uintipalveluita tarjoava yritys voi kilpailla pääkaupunkiseudun suurten uimaseurojen kanssa harrastajista?


Ollaan yhteydessä

Me rakastamme haasteita ja tahdomme löytää ratkaisun markkinoinnin ongelmiisi, tai kasvattaa sitä hyvää, mitä teillä jo on. Ole rohkeasti yhteydessä.

  • Milla Monola

    Milla Monola

    Toimitusjohtaja 0400 963 547 milla@kindcompany.fi
  • Salla López

    Kaupallinen johtaja 040 758 3988 salla@kindcompany.fi