Loisto on näköalapaikka sekä maisemiensa että asumiskonseptinsa puolesta. Helsingin Kalasatamaan nouseva tornitalo näyttää mallia 2020-luvun kaupunkiasumisesta aikaa säästävien ja elämää helpottavien palvelujensa ansiosta. Näköalapaikka on kantava teema myös suunnittelemassamme kampanjassa, jossa konkretisoituu nousu uuteen Loistoon. Maisema edellä ja palvelut tukena osoitamme, kuinka Loistossa voi toteutua monen unelma asua meren rannalla keskellä kaupunkia.


Muita referenssejä

  • Vantaan kaupungin oppettajarekrykampanjan 2025 somemainoksia

    Vantaan kaupunki

    Vuodessa yli 30 % enemmän työnhakijoita

    Miten houkutella varhaiskasvatuksen ja opetuksen ammattilaisia Vantaalle, kun naapurikaupungit kahmivat kelpoiset hakijat ylivertaisella maineellaan?

  • Kind FitPit lapset sukeltaa altaassa

    FitPit

    Uimakoulut täyteen jatkuvalla markkinoinnilla 

    Miten uintipalveluita tarjoava yritys voi kilpailla pääkaupunkiseudun suurten uimaseurojen kanssa harrastajista?


Ollaan yhteydessä

Me rakastamme haasteita ja tahdomme löytää ratkaisun markkinoinnin ongelmiisi, tai kasvattaa sitä hyvää, mitä teillä jo on. Ole rohkeasti yhteydessä.

  • Milla Monola

    Milla Monola

    Toimitusjohtaja 0400 963 547 milla@kindcompany.fi
  • Salla López

    Kaupallinen johtaja 040 758 3988 salla@kindcompany.fi