Kulttuurista nauttiminen on vähän kuin ulkoilu: se tekee aina hyvää.

Vaasan kaupunki panostaa kulttuuriin Suomen kaupungeista eniten per asukas. ”Onneksi tuli lähdettyä” -konsepti kiteyttää kulttuurin pariin lähtemisen ilon.

Konseptoimamme ja toteuttamamme videokokonaisuus arkipäiväistää kulttuurista nauttimista ja nostaa esiin Vaasan kaupungin monipuolista kulttuuritarjontaa. Monikanavaisessa toteutuksessa on mukana 8 kulttuuritahoa ja videot toimivat niin suomeksi kuin ruotsiksikin. Tuotanto on toteutettu kokonaisuudessaan in-housena.


Muita referenssejä

  • Vantaan kaupungin oppettajarekrykampanjan 2025 somemainoksia

    Vantaan kaupunki

    Vuodessa yli 30 % enemmän työnhakijoita

    Miten houkutella varhaiskasvatuksen ja opetuksen ammattilaisia Vantaalle, kun naapurikaupungit kahmivat kelpoiset hakijat ylivertaisella maineellaan?

  • Kind FitPit lapset sukeltaa altaassa

    FitPit

    Uimakoulut täyteen jatkuvalla markkinoinnilla 

    Miten uintipalveluita tarjoava yritys voi kilpailla pääkaupunkiseudun suurten uimaseurojen kanssa harrastajista?


Ollaan yhteydessä

Me rakastamme haasteita ja tahdomme löytää ratkaisun markkinoinnin ongelmiisi, tai kasvattaa sitä hyvää, mitä teillä jo on. Ole rohkeasti yhteydessä.

  • Milla Monola

    Milla Monola

    Toimitusjohtaja 0400 963 547 milla@kindcompany.fi
  • Salla López

    Kaupallinen johtaja 040 758 3988 salla@kindcompany.fi