Vaasa haluaa olla kaupunki, jossa sujuva arki yhdistyy laadukkaisiin peruspalveluihin, turvalliseen ja viihtyisään ympäristöön sekä mahdollisuuksiin kasvaa, oppia ja kukoistaa. Vaasassa onnellisuus kuuluu kaikille.

 

Lähtokohta

Vaasa tavoittelee asemaa maailman onnellisimman maan onnellisimpana kaupunkina. Tätä viestiä tukemaan toteutimme in-housena brändivideon, jossa alleviivataan elämää vaasalaisen silmin. Yksi neljästä toteutetusta videosta on tarinallinen brändivideo.

Lopputulos

Videon lämminhenkisyys on omiaan viestimään siitä, millaista elämä on Vaasassa: leppoisaa ja ruuhka-Suomi on muisto vain. On helppoa olla onnellinen.

Videototeutukset näkyvät ja kuuluvat niin kaupungin omissa kanavissa kuin esimerkiksi Vaasan onnellisuusilta -livelähetyksessäkin, joka pidettiin lokakuussa.


Muita referenssejä

  • Vantaan kaupungin oppettajarekrykampanjan 2025 somemainoksia

    Vantaan kaupunki

    Vuodessa yli 30 % enemmän työnhakijoita

    Miten houkutella varhaiskasvatuksen ja opetuksen ammattilaisia Vantaalle, kun naapurikaupungit kahmivat kelpoiset hakijat ylivertaisella maineellaan?

  • Kind FitPit lapset sukeltaa altaassa

    FitPit

    Uimakoulut täyteen jatkuvalla markkinoinnilla 

    Miten uintipalveluita tarjoava yritys voi kilpailla pääkaupunkiseudun suurten uimaseurojen kanssa harrastajista?


Ollaan yhteydessä

Me rakastamme haasteita ja tahdomme löytää ratkaisun markkinoinnin ongelmiisi, tai kasvattaa sitä hyvää, mitä teillä jo on. Ole rohkeasti yhteydessä.

  • Milla Monola

    Milla Monola

    Toimitusjohtaja 0400 963 547 milla@kindcompany.fi
  • Salla López

    Kaupallinen johtaja 040 758 3988 salla@kindcompany.fi