Suomessa on 13 yliopistoa ja kilpailu hakijoista on tiukkaa. Vaasan yliopisto erottuu edukseen suunnittelemallamme ja kuvaamallamme hakijamarkkinoinnin videosarjalla. Kukapa yliopiston hengestä olisi parempi kertomaan, ellei opiskelijat itse?
Videot on teemoiteltu oppilailta saatujen kommenttien ympärille. Eri alojen opiskelijat kertovat oman näkemyksensä Vaasan yliopiston parhaista puolista sekä yliopiston tarjoamista mahdollisuuksista työelämää silmällä pitäen.
Kampanjan materiaalit näkyivät Facebookissa, Instagramissa, Youtubessa ja Snapchatissa. Kampanjan mainosversioita näytettiin yhteensä yli 770 000 kertaa. Mainoksesta laskeutumissivulle klikattiin yli 4900 kertaa. Kampanja pyöri koko Suomen alueella pääkohderyhmänään 18-24 vuotiaat.
Muita referenssejä
Ollaan yhteydessä
Me rakastamme haasteita ja tahdomme löytää ratkaisun markkinoinnin ongelmiisi, tai kasvattaa sitä hyvää, mitä teillä jo on. Ole rohkeasti yhteydessä.




