Miten houkutella varhaiskasvatuksen ja opetuksen ammattilaisia Vantaalle, kun naapurikaupungit kahmivat kelpoiset hakijat ylivertaisella maineellaan? Menemällä rohkeasti ja rennosti omaan suuntaan, niin kuin Vantaalla tavataan tehdä. 

Aikaisempien kampanjoiden opit suunnittelun pohjana 

Varhaiskasvatukseen aiemmin tekemämme rekrykampanja osoitti, että sisällöt, joissa ammattilaiset nostetaan valokeilaan ja lapsilaumat ja luokkahuoneet jätetään kokonaan pois, toimivat. Tämän pohjalta lähdettiin suunnittelemaan myös opettajarekryä. Sisällöissä itsestäänselvyyksiä ei toistettu, vaan motivoituneita, kehityshakuisia ammattilaisia puhuteltiin heitä arvostavalla otteella. 

Opettajat ja oppilaat mukana suunnittelussa 

Yhteistyö opettajien ja oppilaiden kanssa teki kampanjasta aidosti heidän näköisensä. Digimarkkinoinnin puolella voittajasisällöksi (CTR 2,37 %) nousi lyhytvideo, joka toteutettiin yhdessä vantaalaisopettajien ja -oppilaiden kanssa.


Myös alan ykköstapahtumassa, Educa-messuilla, Vantaa erottui värikkäällä osastollaan. Sen visuaalinen ilme suunniteltiin yhteistyössä vantaalaiskoululaisten kanssa, ja osaston tekoälyavusteinen kuvauspiste nousi messujen hitiksi – kahden päivän aikana siinä kävi yli tuhat messuvierasta. 

näyttöä
klikkiä
messuvierasta

Muita referenssejä

  • Kind FitPit lapset sukeltaa altaassa

    FitPit

    Uimakoulut täyteen jatkuvalla markkinoinnilla 

    Miten uintipalveluita tarjoava yritys voi kilpailla pääkaupunkiseudun suurten uimaseurojen kanssa harrastajista?

  • Nordic Green Energy

    Markkinointi uudelle tasolle hyvän kasvun kierteellä 

    Kun vähemmän tunnettu toimija tähtää korkealle kilpaillulla markkinalla.


Ollaan yhteydessä

Me rakastamme haasteita ja tahdomme löytää ratkaisun markkinoinnin ongelmiisi, tai kasvattaa sitä hyvää, mitä teillä jo on. Ole rohkeasti yhteydessä.

  • Milla Monola

    Milla Monola

    Toimitusjohtaja 0400 963 547 milla@kindcompany.fi
  • Salla López

    Kaupallinen johtaja 040 758 3988 salla@kindcompany.fi