Brändi, joka inspiroi uudenlaiseen ajatteluun
Energiamurroksen vauhdittaminen korostuu VEOn päivitetyssä strategiassa, ja nyt myös sitä tukevassa brändi-identiteetissä. Pitkän yhteistyön hedelmänä uudesta, kirkastetusta suunnasta löytyi sujuvasti yhteinen näkemys: VEO on käytännön projektitalo, joka haastaa alan nykyiset toimintamallit. Luomamme Rethinking the current -pääviesti kertoo, kuinka uudenlaista ajattelua tarvitaan jokaiselta toimijalta, mikäli haluamme säilyttää maapallomme elinkelpoisena.
Jotain tuttua, jotain uutta
Raikastunut visuaalinen identiteetti heijastaa VEOn strategiaa ja työtä kohti puhtaampaa ja kestävämpää tulevaisuutta. Uudistetun ilmeen vaaleus ja ilmavuus vahvistavat mielikuvaa laadusta ja moderniudesta. VEOn vahvuus on ajatella laajemmin ja pidemmälle; myös kuvamaailmassa laajennettiin katsetta tuotteista ihmisiin, yhteiskuntaan ja energiaan. Kaikkea ei tarvinnut uudistaa; vanhan ilmeen elementeistä kokosimme samalla sekä täysin uuden näköisen, että yhä tunnistettavan VEOn.