MSK on tullut tunnetuksi teollisuusajoneuvojen ohjaamoiden, muoviosien sekä muiden vaativien osakokonaisuuksien toimittajana.
Yhtiö uudisti konsernirakennettaan pyrkien luomaan vahvemman pohjan liiketoiminnalle. Tehtävänä oli luoda uusi brändistrategia ja -identiteetti tukemaan yrityksen skaalautumisvaihetta ja valmistamaan sitä kestävään globaaliin kasvuun.

Brändistrategia
Jotta nykyisiä markkinoita, keskeisiä haasteita ja mahdollisuuksia pystyttiin ymmärtämään, toteutettiin markkina-analyysi sekä asiantuntijahaastatteluja osana oivallusvaihetta. Näiden pohjalta tiimi alkoi kehittää brändistrategian keskeisiä elementtejä korostaakseen MSK:n erottuvaa asemaa.
Brändi-identiteetti
Uudistetun brändi-identiteetin ytimessä on MSK:n intohimo herättää visiot reaalimaailmaan – pieteetillä, korkealaatuisesti, mutta ihmistä unohtamatta. Samat elementit heijastuvat myös brändin uudessa visuaalisessa ilmeessä ja äänensävyssä.
Lopputulos
Lopputuloksena syntyi kunnianhimoinen visio siitä, mitä kaikkea MSK voi osaamisellaan saavuttaa. Uusi brändilupaus kiteyttää tämän: ainutlaatuisella osaamisellaan MSK saa vision kuin vision toteutumaan.



Muita referenssejä
Ollaan yhteydessä
Me rakastamme haasteita ja tahdomme löytää ratkaisun markkinoinnin ongelmiisi, tai kasvattaa sitä hyvää, mitä teillä jo on. Ole rohkeasti yhteydessä.