VEO on energia-alan asiantuntija, joka rakentaa automaation ja sähköistyksen avulla kestävämpää ja resurssitehokkaampaa maailmaa. Olemme olleet mukana vauhdittamassa VEOn matkaa tätä tavoitetta kohti jo vuodesta 2015.
Jotain tuttua, jotain uutta
Raikastunut visuaalinen identiteetti heijastaa VEOn strategiaa ja työtä kohti puhtaampaa ja kestävämpää tulevaisuutta. Uudistetun ilmeen vaaleus ja ilmavuus vahvistavat mielikuvaa laadusta ja moderniudesta. VEOn vahvuus on ajatella laajemmin ja pidemmälle; myös kuvamaailmassa laajennettiin katsetta tuotteista ihmisiin, yhteiskuntaan ja energiaan. Kaikkea ei tarvinnut uudistaa; vanhan ilmeen elementeistä kokosimme samalla sekä täysin uuden näköisen, että yhä tunnistettavan VEOn.
Ulkoistettu markkinointiosasto
Vuosien aikana yhteistyöstämme VEOn kanssa on muotoutunut täysmittainen kumppanuus, joka lähentelee ulkoistettua viestintä- ja markkinointiosastoa. Markkinoinnin vuosisuunnittelu hoidetaan yhteistyössä ja tiimimme on läsnä VEOn arjessa ja käytettävissä nopeallakin varoitusajalla. Olemme yhteistyön aikana auttaneet VEOa tunnistamaan ja sanoittamaan oman toimintansa arvopohjaa sekä tavoitteita, ja tuoneet ne myös osaksi niin sisäistä kuin ulkoistakin viestintää.
Tehtävämme:
- Viestintä: uutiset, artikkelit, referenssit ja tiedotteet jatkuvana tuotantona ja kolmella kielellä (suomi, ruotsi, englanti)
- Somesisällöntuotanto ja managerointi
- Digimarkkinointi
- Rekrymarkkinointi
- Materiaalit: esitteet, messumateriaalit, presentaatiot ja vuosikertomukset
- Verkkosivujen ylläpito ja sisällöntuotanto
- Visuaalinen ilme
- Valo- ja videokuvaus
- Vuosisuunnittelu ja projektinhallinta
Brändi, joka inspiroi uudenlaiseen ajatteluun
Energiamurroksen vauhdittaminen korostuu VEOn päivitetyssä strategiassa, ja nyt myös sitä tukevassa brändi-identiteetissä. Pitkän yhteistyön hedelmänä uudesta, kirkastetusta suunnasta löytyi sujuvasti yhteinen näkemys: VEO on käytännön projektitalo, joka haastaa alan nykyiset toimintamallit. Luomamme Rethinking the current -pääviesti kertoo, kuinka uudenlaista ajattelua tarvitaan jokaiselta toimijalta, mikäli haluamme säilyttää maapallomme elinkelpoisena.
Inspiroiva ja käyttäjäystävällinen verkkosivusto
VEOn verkkosivustoa käyttävät niin nykyiset ja potentiaaliset asiakkaat, työntekijät, investoijat ja muut sidosryhmät. Uusi brändi-identiteetti herätettiin eloon verkkosivuilla ja samalla parannettiin sivuston käytettävyyttä ja selkeyttä muun muassa suunnittelemalla sivustolle megamenu ja jäsentelemällä sisältöjä uudestaan. Uudistettu sivusto palvelee entistä paremmin sekä eri käyttäjäryhmiä että VEOn myynnin ja digimarkkinoinnin tavoitteita.
Digimarkkinoinnilla tunnettuutta
Digitiimimme on kampanjoinut vuosien aikana VEOn kanssa niin yrityksen tunnettuuden kuin työnantajamarkkinoinnin vetovoimaisuuden kohottamiseksi. Aloitettuamme jatkuvan digimarkkinoinnin Hyvän kasvun kierre -mallilla, jossa tuloksia seurataan ja mainontaa kehitetään nopealla syklillä, on Meta-mainonnan CTR kasvanut lyhyessä ajassa 8 %.
Pitkäjänteisellä työllä sekä orgaanisen liikenteen, että maksetun mainonnan kautta tulleen liikenteen määrä on kasvanut tasaisesti.



Muita referenssejä
Ollaan yhteydessä
Me rakastamme haasteita ja tahdomme löytää ratkaisun markkinoinnin ongelmiisi, tai kasvattaa sitä hyvää, mitä teillä jo on. Ole rohkeasti yhteydessä.