Arjen hetkiä on MONIA

Vauhtia HalpaHallin private brandin myyntiin Kindin avulla 

HalpaHalli on suomalainen vähittäiskauppaketju, jolla on yli 30 myymälää erityisesti länsirannikon alueella. Kind on tehnyt pitkään yhteistyötä ketjun kanssa, ja yhteistyössämme on syntynyt muun muassa Halvalla hyvä tulee”-brändikonsepti, Halpa, muttei hinnalla millä hyvänsä”-vastuullisuuskokonaisuus sekä Joululaulujen riemua ovelta ovelle”-mainosspotti.

Vuonna 2024 oli aika nostaa esille HalpaHallin private brand -merkki 

MONIA on HalpaHallin oma vaatemerkki, joka kattaa niin vauvat, lapset, naiset kuin miehet. On sukkaa, alusvaatteita, kesämekkoa, asustetta, siistiä paitaa ja myös kenkiä.  

 Tavoite oli selkeä: HalpaHalli toivoi vetoavalla mainonnalla nostavansa private brandinsä myyntiä. Toteutimme kevään 2024 aikana MONIAlle seuraavat asiat:  

Konsepti “Arjen hetkiä on MONIA”  

  • Mainosspotit “Elämän catwalk”  
  • TV, suoratoistopalvelu, YouTube 

Kuvat verkkosivuille + muuhun markkinointikäyttöön  

Sosiaalinen media 

Sisältösuunnitelma  & sisältöjen toteutus (kuvat, lyhytvideot, copyt)  

Mediasuunnittelu ja digimarkkinointi

Toteutetut mainoslähdöt 2024: 

  • Naisten kevätmallisto
  • Perheen kesämallisto
  • Lasten ja nuorten Back to school – mallisto
  • Naisten syysmallisto
  • Joulun oloasu- ja lahjamallisto

Somesisältökärpänen samalla iskulla 

Osaksi konseptia sisällytettiin sisällöntuotantoa HalpaHallin somekanaviin. MONIA-lyhytvideo- ja kuvasisällöt teksteineen suunniteltiin ja toteutettiin orgaaniseen levitykseen sekä mainontaan Metaan, TikTokiin, YouTubeen ja Pinterestiin. Vastapainona näyttäville mainosspoteille näissä sisällöissä tuotteet ideoitiin käyttäjälähtöisiin tilanteisiin ja ympäristöön, johon kuluttaja oikeasti tuotteen ostaa. 

Sisältöjen ideointi ja suunnittelu perustui kunkin mainoslähdön teemaan, tuotteisiin ja kohderyhmään sekä kanaviin. Iso pala tuotantoa voitiin toteuttaa tehokkaasti, kun somesisältöjen kuvaukset järjestettiin mainosvideokuvausten yhteydessä. Siten sopivat esiintyjät ja lokaatiot hyödynnettiin mahdollisimman monipuolisesti. 

MONIA-somesisällöt toteutettiin avaimet käteen -palveluna. Kokonaisuus kattoi ideoinnin, kuvaussuunnittelun, kuvauksen, editoinnin, mediasuunnittelun ja digimarkkinoinnin sekä tarpeisiin vastaavat tekstisisällöt. 

Lisää töitämme

    Jätä viesti niin otamme yhteyttä