Kuvassa videoita, jotka Kind on kuvannut HalpaHallille

HalpaHalli on suomalainen vähittäiskauppaketju, jolla on yli 30 myymälää erityisesti länsirannikon alueella. Kind on tehnyt pitkään yhteistyötä ketjun kanssa, ja yhteistyön aikana on syntynyt muun muassa ”Halvalla hyvä tulee”-brändikonsepti, ”Halpa, muttei hinnalla millä hyvänsä”-vastuullisuuskokonaisuus sekä ”Joululaulujen riemua ovelta ovelle”-mainosspotti.

Lähtötilanne

MONIA on HalpaHallin oma vaatemerkki, joka kattaa niin vauvat, lapset, naiset kuin miehet. On sukkaa, alusvaatteita, kesämekkoa, asustetta, siistiä paitaa ja myös kenkiä.  
Tavoite oli selkeä: HalpaHalli toivoi vetoavalla mainonnalla nostavansa private brandinsä myyntiä.

Ratkaisu

Kevään 2024 aikana MONIAlle toteutettiin seuraavat asiat:

Konsepti: “Arjen hetkiä on MONIA”
Mainosspotit: “Elämän catwalk”: TV, suoratoistopalvelu, YouTube 
Kuvat: verkkosivuille ja muuhun markkinointikäyttöön
Sosiaalinen media: Sisältösuunnitelma & sisältöjen toteutus (kuvat, lyhytvideot, copyt), mediasuunnittelu ja digimarkkinointi

Lopputulos

Toteutetut mainoslähdöt 2024: 
Naisten kevätmallisto
Perheen kesämallisto
Lasten ja nuorten Back to school – mallisto
Naisten syysmallisto
Joulun oloasu- ja lahjamallisto

Somesisältökärpänen samalla iskulla

Osaksi konseptia sisällytettiin sisällöntuotantoa HalpaHallin somekanaviin. MONIA-lyhytvideo- ja kuvasisällöt teksteineen suunniteltiin ja toteutettiin orgaaniseen levitykseen sekä mainontaan Metaan, TikTokiin, YouTubeen ja Pinterestiin. Vastapainona näyttäville mainosspoteille näissä sisällöissä tuotteet ideoitiin tilanteisiin ja ympäristöön, johon kuluttaja oikeasti tuotteen ostaa. 


Sisältöjen ideointi ja suunnittelu perustui kunkin mainoslähdön teemaan, tuotteisiin ja kohderyhmään sekä kanaviin. Iso pala tuotantoa voitiin toteuttaa tehokkaasti, kun somesisältöjen kuvaukset järjestettiin mainosvideokuvausten yhteydessä. Siten sopivat esiintyjät ja lokaatiot hyödynnettiin mahdollisimman monipuolisesti. 


MONIA-somesisällöt toteutettiin avaimet käteen -palveluna. Kokonaisuus kattoi ideoinnin, kuvaussuunnittelun, kuvauksen, editoinnin, mediasuunnittelun ja digimarkkinoinnin sekä tarpeisiin vastaavat tekstisisällöt. 


Muita referenssejä

  • Vantaan kaupungin oppettajarekrykampanjan 2025 somemainoksia

    Vantaan kaupunki

    Vuodessa yli 30 % enemmän työnhakijoita

    Miten houkutella varhaiskasvatuksen ja opetuksen ammattilaisia Vantaalle, kun naapurikaupungit kahmivat kelpoiset hakijat ylivertaisella maineellaan?

  • Kind FitPit lapset sukeltaa altaassa

    FitPit

    Uimakoulut täyteen jatkuvalla markkinoinnilla 

    Miten uintipalveluita tarjoava yritys voi kilpailla pääkaupunkiseudun suurten uimaseurojen kanssa harrastajista?


Ollaan yhteydessä

Me rakastamme haasteita ja tahdomme löytää ratkaisun markkinoinnin ongelmiisi, tai kasvattaa sitä hyvää, mitä teillä jo on. Ole rohkeasti yhteydessä.

  • Milla Monola

    Milla Monola

    Toimitusjohtaja 0400 963 547 milla@kindcompany.fi
  • Salla López

    Kaupallinen johtaja 040 758 3988 salla@kindcompany.fi